>

تنوع سایز در متریال مارمونایت

تنوع سایز در متریال مارمونایت مختلف است و این باعث شده است دست مجریان و مشتریان خانه دار در انتخاب باز باشد.

ابعاد مارمونایت در ضخامت 12 میلیمتری بدین صورت است:

  • عرض ۷۶ در طول ۳۶۸
  • عرض ۱۰۰ در طول ۳۰۰
  • عرض ۱۳۰ در طول ۳۲۰
  • ابعاد ۷۶ در ۳۶۸ پرمصرف تر از دیگر ابعاد مارمونایت است.

علی رغم تنوع ابعاد در مارمونایت 12 میلیمتری که دارای 3 سایز مختلف است، در مارمونایت با ضخامت 2 میلیمتری برای بین کابینتی و دیوارپوش، فقط سایز 76 * 3.68 را داریم. در برخی پروژه ها ممکن است عرض کار بزرگتر از 76 سانتی متر باشد، مثلاً کانتر آشپزخانه که عرض بزرگتری نسبت به صفحه کابینت دارد، نیازمند صفحه ای با عرض بیشتری دارد. یا جزیره (آیلند) که قطعاً عرض آن باید بیشتر از صفحه کابینت باشد و با محاسبه ابزار زنی لبه آن، که باعث کوچکتر شدن صفحه میشود، به ابعاد بیشتر از 76 * 3.68 نیاز دارد.
یکی از دلایل این کار این است که چون ما در مارمونایت ساب و پولیش زنی نداریم، هر چقدر درز در کار وجود داشته باشد، مشخص می شود. و حتی با استفاده از چسب همرنگ و اجرای تمیز آن توسط یک کورین کار و مجری، باز این درزها همانند کورین به آسانی محو نمی‌شوند و تا حدودی مشخص هستند. به همین دلیل برای اینکه پس از اجرای پروژه هایی که عرض بیشتر از 76 دارند، درز زیادی نداشته باشیم از عرض های 100 یا 130 استفاده می کنیم.
این تنوع سایزی متریال مارمونایت در ضخامت 12 میلی، یک مزیت رقابتی در بازار است که باعث میشود دست مشتری برای انتخاب باز باشد و همچنین پرتی و درز کار به حداقل برسد و کار تمیز تر و شکیل تر اجرا شود.

دیدگاه تان را بنویسید

مقاله ها

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازدهی 1 / 5. 1

×

سنگ برتر هر لحظه اماده پاسخگویی به سوالات شماست

× سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟